Mütəxəssislərdən HƏYƏCAN TƏBİLİ:  Bu pəhrizi mütləq edin -yağ şırıltısını yandırır
Sağlamlıq
07.01.2021 11:41
265

Mütəxəssislərdən HƏYƏCAN TƏBİLİ: Bu pəhrizi mütləq edin -yağ şırıltısını yandırır

Dünyanın ən çox seçilən pəhriz növlərindən biri olan Aralıq dənizi pəhrizi, üst üstə dördüncü dəfə Amerikada ən yaxşı pəhriz olaraq seçildi. Qızıl medal Aralıq dənizi pəhrizinə keçdi. Bəs Aralıq dənizi pəhrizi necə hazırlanır?


MediaBaku.az bütün detalları təqdim edir:


Qidalanma və Pəhriz Mütəxəssislərinin ən çox tövsiyə etdiyi pəhrizlərdən biri olan Aralıq dənizi pəhrizi, Amerikada bir daha yaxşı pəhriz olaraq seçildi. Buna görə, 2021-ci il üçün reytinqdə Aralıq dənizi pəhrizinə qızıl medal verildi. Gümüş medal, hipertansiyonu dayandırmaq üçün pəhriz yanaşmalarını ifadə edən DASH pəhrizi və tez-tez vegeterian olmağı təşviq edən, lakin bəzən hamburgerə icazə verəcək qədər çevik olan Flexitarian pəhriz idi.


BÜTÜN pəhrizin ortaq nöqtəsi nədir?


İşlənmiş qidaların azaldılması və ya xaric edilməsini vurğulayır və meyvə, tərəvəz, fasulye, mərcimək, dənli bitkilər, qoz-fındıq və toxumlarla dolu yemək tövsiyə edir. Minimum karbohidratlarla zülallı və ya yağlı qidalar yeməyi vurğulayan Dukin və Keto pəhrizləri pəhrizdə son sırada iştirak edir. Bu pəhrizlər ümumiyyətlə mütəxəssislər tərəfindən zəif qiymətləndirilir. Son dərəcə məhdudlaşdırıcı, təqib edilməsi çətindir və pəhriz qaydaları ilə tövsiyə olunmayan bütün qida qruplarını ortadan qaldırır.


Pəhrizləri qiymətləndirmək üçün ürək xəstəlikləri və şəkərli diabet, qidalanma, pəhriz, qida psixologiyası və piylənmə sahələrindəki bir mütəxəssis panel tibbi jurnallardan, hökumət hesabatlarından və digər mənbələrdən alınan diyetlərlə bağlı araşdırmaları nəzərdən keçirdi.


AKDENİDİR Pəhriz nədir?


Aralıq dənizi pəhrizi, Aralıq dənizi sahillərindəki ölkələrin gündəlik istehlak etdiyi qidalar əsasında formalaşan bir diyet növüdür. Aralıq dənizi pəhrizində bir çox digər pəhriz planları kimi ciddi qaydalar yoxdur. Yemək müddətinə, çeşidinə və yemək sayına müdaxilə etmir. Yalnız yeyiləcək məhsulları diqqətlə seçir. Buna baxmayaraq Aralıq dənizi pəhrizi yemək baxımından olduqca zəngin bir quruluşa sahibdir. Tərəvəz və dəniz məhsullarının ön planda olduğu Aralıq dənizi pəhrizində qırmızı ət, quşçuluq məhsulları, süd məhsulları, qırmızı şərab, taxıl, qoz-fındıq və hər hansı bir işlənməmiş, lakin ləzzətli məhsul var.


Aralıq dənizi pəhrizini izləməyin tək yolu yoxdur. Aralıq dənizi pəhrizi yalnız qidaya diqqət yetirdiyiniz müddətdə həyata keçirilməsi çox asan bir pəhriz formasıdır. Bundan əlavə, Aralıq dənizi pəhrizi insanların gündəlik olaraq aktiv bir həyat sürməsini və idman etməsini tələb edir.


Aralıq dəniz pəhriz etmək olar?


Aralıq dənizi pəhrizini tətbiq edərkən diqqət yetirməli olduğunuz tək nöqtə qidadır. Aşağıda Aralıq dənizi pəhrizini izləyərkən təhlükəsiz yeyilə bilən qidalar verilmişdir:


Nə yeməlisiniz: Tərəvəzlər, meyvələr, qoz-fındıq, baklagiller, kartof, tam taxıl, çörəklər, balıq və dəniz məhsulları, zeytun yağı, ədviyyat və otlar.


Nəzarətli bir şəkildə yeməli olduğunuz şey: quş əti, yumurta, pendir və qatıq.


Bəzən nələr yeyə bilərsiniz: Qırmızı ət.


Nə yeməməlisən: Şirin şəkərli içkilər, şəkərli içkilər, işlənmiş ət məhsulları, təmizlənmiş taxıllar, təmizlənmiş yağlar və digər işlənmiş qidalar.



Zahidə Nəbizadə

Loading...